صفحه رسمی علیرضا فرمانی

       

 

                     

 

                                                                                        

                                                                                                                                   

  



نظرات شما عزیزان:

Atena
ساعت8:43---21 مهر 1396
بسیااااااااار عاااااااالی و قشنگ تبریک میگم بهتون صدای بی نهایت دلنشینی دارید
پاسخ:سپاس


یه شاگرد
ساعت18:19---25 آبان 1394
ایا ایمیل وبلاگ ایمیل خود اقای فرمانی هست و سوال بعدی اینکه اقای علی کاشی شما با اقای عارف کاشی نسبت دارید
پاسخ:سلام . بله دوست عزیز ایمیل خودشونه .


یه شاگرد
ساعت16:19---19 آبان 1394

خیلی خیلی خیلی زیبا و احساسی بود.به امید اهنگهای بعدی


پاسخ:سلام . ممنون


بابک گودرزی
ساعت8:56---17 مهر 1394

سلام خدمت شما نویسنده وبلاگ و جناب فرمانی . هم شعر هم تنظیم و هم جنس صدا بسیار عالی . انشاالله موفق باشید
پاسخ:سلام بابک عزیز . ممنون .



نیره
ساعت10:34---13 مهر 1394
سلام به خواننده این آهنگ های زیبا و نویسنده وبلاگ . واقعا وب قشنگی دارید . آهنگ ها حرف نداشت بسیار عالی
پاسخ:سلام . ممنونم دوست من .


نگار
ساعت10:39---30 شهريور 1394
سلام . چه آهنگ های قشنگی . وب زیبایی دارید .
پاسخ:سلام . مرسی


عسل
ساعت11:25---23 شهريور 1394
سلام . ]هنگ های احساسی و جذابی کار شده . وبلاگ قشنگی دارین
پاسخ:سلام . لطف دارید دوست من


مرتضی احمدیان
ساعت23:06---11 شهريور 1394
سلام . موزیک های زیبایی کار شده . وبلاگتونم قشنگه . تبریک
پاسخ:سلام . ممنون از نظرتون


حامد
ساعت13:38---3 شهريور 1394
سلام . ممنون از آهنگ های قشنگتون . بسیار زیبا
پاسخ:سلام . مرسی حامد عزیز


امیر علی احسانی
ساعت11:03---1 شهريور 1394
سلام . چه آهنگ های قشنگی . خدائیش دمت گرم . حرف نداشت
پاسخ:سلام . ممنون از نظر شما دوست من .


نازی
ساعت12:08---31 مرداد 1394
سلام . خیلی قشنگو جذابه . مخصوصا عشق یه باره . میشه گفت صداشون تکه
پاسخ:سلام . مرسی


نسترن
ساعت16:50---29 مرداد 1394
سلام . آهنگاش خیلی خوشگلو احساسی ان . به امید کارهای زیباتر
پاسخ:سلام . تشکر .


saeed
ساعت10:46---29 مرداد 1394
سلام . آهنگ ها عااااااااالی هستن . خصوصا عشق یه باره
پاسخ:سلام . باعث خوشحالیه دوست عزیز


سامیار
ساعت10:38---28 مرداد 1394
سلام . آهنگ های ریبائین . لااااااااااااایک .
پاسخ:سلام . ممنون


محمد
ساعت14:13---27 مرداد 1394
سلام . تبریک آهنگای شنیدنی و قشنگین .
پاسخ:سلام . ممنون


خاص پاشایی
ساعت17:51---12 ارديبهشت 1394
سلام . بسیار صدای دوست داشتنی ای داری . آهنگاش زیباست
پاسخ:سلام . ممنون


samir
ساعت16:30---26 تير 1393
سلام . آهنگای قشنگین

سهیل
ساعت17:41---7 خرداد 1392
سلام . آهنگای جالبین . وقتی آهنگی مفهوم داره آدم لذت میبره . دمت گرم علیرضا . صدای بم 2 رگه قشنگی داری .
پاسخ:سلام . مرسی دوست من . خوشحالم که آهنگ ها رو پسندیدی


مقداد
ساعت11:29---6 فروردين 1392
سلام.اهل تعریف الکی از کسی نیستم.ولی خداییش آهنگای قشنگی بود واسه اول کار!یه پیشنهادم داشتم:اگه بتونی دو تا آهنگ غمگین ترم(نه جوری که گریه رو در بیاره!) ردیف کنپاسخ: علیرضا فرمانی : سلام عزیز . مرسی مقداد جان لطف داری . چشم انشاالله .

ساعت12:40---6 آذر 1391
سلام . مرسی از آهنگ های قشنگتون . چه آهنگ های پر مفهومی . صدای لذت بخشی داره . پاسخ:سلام . شما لطف داری

شیدا
ساعت12:37---6 آذر 1391
سلام . آهنگ های بسیار زیبائین . انشاالله همیشه موفق باشه .
پاسخ: سلام . ممنون دوست من


مهدی
ساعت12:32---6 آذر 1391
سلام . ممنون از آهنگ های زیباتون . خیلی قشنگ و احساسی خونده . امیدوارم همیشه همین طور ادامه بده
پاسخ:سلام . مرسی . بله ، انشاالله


فرزاد
ساعت12:23---6 آذر 1391
سلام . میدونین بچه ها آهنگی که قشنگه رو نمیشه ازش تعریف نکرد . به صدای علیرضا ناجور گرایش پیدا کردم . امیدوارم در ادامه کاراش همینجور قشنگ باشن .پاسخ:سلام . خوشحالم که آهنگو پسندیدین

افشین
ساعت12:19---6 آذر 1391
سلام . واقعا آفرین به این پسر . خیلی قشنگ خونده . تبریک میگم بهش چون واقعا صداش تکه . پاسخ:سلام . ممنون افشین جان

ساعت12:09---6 آذر 1391
سلام . همه جوره خودتو آهنگاتو میخوام علیرضا جون . بی نهایت زیبا خوندی دمت گرم . پاسخ:سلام . شما لطف داری دوست من

ساعت11:36---6 آذر 1391
سلام . آی داداش گل گفتی . روانیتم علیرضاااااااااااااااا .

ساعت11:32---6 آذر 1391
سلام . از کل آهنگ های الان فقط با علیرضا فرمانی . مهدی احمدوند و سامان جلیلی حال کردم . مشخصه که این 3 نفر یه چیزایی از موسیقی حالیشونه .
پاسخ: سلام . ممنون دوست من . شما لطف داری


شادی
ساعت11:28---6 آذر 1391
سلام . فقط علیرضا فرمانی . با خودتو آهنگات دارم زندگی میکنم . موفق باشی عزیز دلم . پاسخ: سلام . مرسی

ساعت11:24---6 آذر 1391
سلام . واقعا مفهوم قشنگ عشقو توی این آهنگ میشه احساس کرد . هم صدا هم تنظیم هم ملودیو آهنگ و هم متن ترانه بی نهایت عالی هستن . امروزه موسیقی کشور ما متاسفانه داره خراب میشه . اکثرا آهنگ های امروزی بی محتوا هستنو مفهومی نمی رسونن . کارای شما علیرضا جان واقعا قابل ستایشه . ممنونم که به هنر احترام میذاری . پاسخ: علیرضا فرمانی : سلام دوست عزیز . شما به بنده لطف دارین . واقعا خوشحال میشم وقتی می بینم آهنگ ها مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته . وقتی شما موزیکی رو درک میکنین به من انرژی میدین که بیشتر از همیشه وقت بذارم برای کارم . انشاالله که بتونم لایق این ستایش باشم . ممنون

ماهان
ساعت11:11---6 آذر 1391
سلام . صدات دلمو بدجور برده علیرضا . عاااااااااشق خودتو صداتم . مرسی . پاسخ:سلام . شما لطف داری دوست من

مرضیه
ساعت11:08---6 آذر 1391
سبک بسیار قشنگی داره آهنگاش . صداشو قیافشم تکه . پاسخ:سلام . ممنون

ساعت11:03---6 آذر 1391
سلام . آهنگات بسیار زیبا هستن . اینو میگن آهنگ . دمت گرم . پاسخ:سلام . مرسی

فرید
ساعت19:43---1 تير 1391
سلام . آهنگاش خیلی جذاب و قشنگن . عاااااااااااااااالیه . مرسی از وب خوبتون . پاسخ: سلام . ممنون دوست عزیز

آرزو
ساعت14:31---12 اسفند 1390
خیلی قشنگه متن شعریه با مفهوم و جالبی داره صدای خوانندشم بی نهایت زیباست . ممنون از آهنگای قشنگتونپاسخ: مرسی شما لطف داری


هم کلاسی
ساعت22:33---15 بهمن 1390
سلام

راستش اول فکر کردم شاید مثل بقیه خواننده های جدید اومده باشی و یه چیزی خونده باشی ولی واقعا دمت گرم در کل می خوام بگم که با آهنگ هات خیلی کار کردم ادامه بده داداش منتظر آلبومت میمونم

هم کلاسیت
پاسخ: علیرضا فرمانی : سلام عزیز . تشکر شما بزرگواری . از این که به وبلاگ خودت سر زدی ممنونم .


کسری
ساعت18:51---2 دی 1390
بی نهایت زیبا بود . مفهوم شعر و تنظیمش 20ته من آهنگ زیاد گوش میدم چنین جنس صدایی رو تا به حال نشنیده بودم . میشه گفت یه جورایی صداش کمیابه یا بهتر بگم تکه . پاسخ: سلام دوست من ممنونم.

شهنام
ساعت18:34---2 دی 1390
شدیدا عالی بود . متن آهنگش . تنظیمش و خصوصا صدای خوانندش . مررررررررسیپاسخ: خوشحالم . ممنون

مجید
ساعت9:22---23 آبان 1390
سلام جناب فرمانی واقعا صدای قشنگی دارین . منتظر آلبومتون هستم .پاسخ: علیرضا فرمانی : سلام سپاسگزارم شما لطف داری عزیز .

مرتضی
ساعت12:19---22 مهر 1390
سلام جناب فرمانی تبریک عرض میکنم . جهت همکاری در شعر با خط 919 که رو وبلاگتون زدین تماس گرفتم جواب ندادین . به آدرس ایمیلتون شعرمو فرستادم اگه تایید میکنید لطفا بهم خبر بدین . ممنون
پاسخ: علیرضا فرمانی : سلام مرتضی جان . مرسی . عذر خواهی میکنم عزیز . شعرت خوبه ولی به کار من نیومد .


سعید
ساعت12:14---22 مهر 1390
سلام به علیرضا جونم که این روزا شدیدا گل کاشته . صدات حرف نداره معنی شعر هایی که میخونی دیگه فوق عالیه .
پاسخ: سلام دوست من از طرف علیرضا ازت تشکر دارم


اولین عشق
ساعت12:11---22 مهر 1390
سلام . با شنیدن عشق یه باره فکرم در مورد زندگیم تغییر کرد . ممنون . به خصوص از شاعر و خوانندش تشکر ویژه دارم .
پاسخ: خوشحالم که شعر رو پسندیدی . ممنون


شروین
ساعت12:08---22 مهر 1390
قشنگی شعرش که عالی تنظیمشم که عالی صدای خوانندشم که 100 در 100 عالی . قیافشم که دیگه خیللللللللللی عالی .
پاسخ: شما لطف داری


سپیده
ساعت12:03---22 مهر 1390
متن شعرش واقعا زیباست . ساز ویولنشم احساس خوبی بهم میده . آهنگ دومت بی نقصه مثل آهنگ اولت .

مینا
ساعت12:00---22 مهر 1390
هر دو تا آهنگش واقعا قشنگ بود . من همیشه به وبلاگتون سر میزنم تا آهنگ های علیرضا رو دانلود کنم . خسته نباشی علیرضا .
پاسخ: ممنونم از طرف ایشون از شما تشکر دارم .


حسین
ساعت11:57---22 مهر 1390
سلام . علیرضا عشق یه باره رو گل کاشتی دمت گرم خیلی دوووووووستت دارم . صداتم مثل خودت تکه .
پاسخ: سلام . ممنونم دوست من .


یه دوست
ساعت11:54---22 مهر 1390
سلام . آهنگ دومش خیلی قشنگه روزی 100 بار گوش میدم . موفق باشی

نازنین
ساعت9:42---13 خرداد 1390
خییییییییییلی قشنگ و احساسی خونده

آرمین
ساعت13:01---7 خرداد 1390
اولین آهنگشو خیلی قشنگ خونده قابل توجه اونایی که سلیقه ندارن تو نظر دادن . موفق باشی علیرضا

سینا
ساعت12:52---7 خرداد 1390
صداش تکه خسته نباشی علیرررررررضا . خیلی دوست دارم گیتار الکتریک آهنگت خیلی قشنگه . موفق باشی پاسخ: خوشحالم . ممنون

الناز
ساعت12:48---7 خرداد 1390
مریم اسدی بعد همه چی آرومه . خیلی کوچیکتر از اونی رو خیلی قشنگ گفته خوانندشم شعرو واقعا قشنگ خونده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 2 / 2 / 1398برچسب:عشق یه باره , علیرضا فرمانی,ساعت 18:55 توسط علی| |


Power By: LoxBlog.Com